I made him DITCH SCHOOL & this is what the teacher did...

تم نشره في 2021/01/29
SUBSCRIBE to BRAWADIS ▶ bit.ly/SubscribeToBrawadis

FOLLOW ME ON SOCIAL
▶ Twitter: Brawadis
▶ Instagram: brawadis
▶ Snapchat: brawadis

Hi! I’m Brandon Awadis and I like to make dope vlogs, pranks, reactions, challenges and basketball videos. Don’t forget to subscribe and come be a part of the BrawadSquad!

تعليقات

  • Cuss

  • Oh my gosh 😂🤦‍♀️

  • Can u do a shout out for my channel booknerd771

  • Yee yee as* haircut (Booker for President)😆🤝🏼

  • 9:45 the dog just seems to have had enough of Brandon XD

  • when jackie leaves and he has no one else’s to kiss he does this...? really brandon?? you need help man (espicially the video after this) come one bro you really really need help 4:38

  • 🤣😂❤omg Booker 6:17

  • ive been driving and im 14 lmfao

  • See God is real

  • 1:55 Anthony’s laugh made my day better

  • damm booker has nice teeth

  • Zoom class so stupid

  • Time to move out, your parents are gonna get Booker Fat like they did Bosley

  • What is booked breed

  • JAY DRIVING

  • My AR-one channel is Gohan Quintanilla

  • You should make a video of mocking how junior talks 🤣🤣🤣I remember you did that once and I couldn’t stop laughing

  • You low key showed J’s address in the video when you drop him off

  • You would have definitely gotten more views if you titled this regarding booker hehe he’s the cutest 🥺💕

  • I just saw the Anthony's dog died. I was very sad. Rip man i am very sorry

  • Title should've been "Booker throwing a tantrum" .😂😂

  • 9:43 when your barber is taking a video 💀

  • Me who drives at 15 with no permit 💀

  • Dogwater

  • Man I wish brawadis pulled up to my Marshall’s 😂😩

  • Sooner or later Jay is going to win the McLaren for a week.

  • aha

  • 😂💙

  • Baldwadis lol

  • Booker was not happy at all 🤣

  • His dog looks mad

  • haha bro jay do your online class

  • 4:57 ayoooo chill Brandon

  • Brawadis is such a pie of 💩

  • Booker is so smart

  • Fav AR-oner!!! Fasho

  • 🐐🐐🐐🐐🐐

  • 🐐🐐🐐

  • They fucked booker up

  • Love you Brandon 🔥😍❤️

  • So damn handsome omg ❤❤❤😋😘

  • Ahhhhhhh Booker looks so cute

  • 46k likes u shave your beard, like if you agree💪🏼❤️

  • Who else wants a dog Juss like booker 😭😭😭

  • Tell me Sherman doesn’t look like “Ricky Berwick” ❕❕ 👇🏻

  • please keep ur hair long

    • agreed! It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • Damn jay was smooth af driving 🔥

    • them video games bro i learned to drive from there lmao It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • Love you Brandon 🔥😍❤

    • ur awesome lol It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • I can watch Booker all day ❤️

    • same i. love dogs lol getting one soon and It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • I Am not happy

  • Anthony is going to take a shot “of what” lmfao

  • The teacher watches theis video

    • lmao imagine !! It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • Junnnor

  • This video was about him cutting3his armpit hair and booker geting a haircut

  • 9:42 booker straight said "get the hell outta my face"

  • i swear if u lay booker on the carpet u wont even see him

    • LMAO ur not lying bro It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • I thought it was Jay driving with Papa Rug in the passenger I was like 🤨🤨🤨😐

    • lmao same here damn It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • Baldawadis🤣

  • U leaked his address smh be careful bro

  • What type of dog is booker

  • Booker throwing a fit was the best 😂😂😂

    • lmao hes so energetic its insane! It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • Check out my recent Video (R.I.P Freestyle) would mean so much to me🙏🏽❤️

  • Stay safe and love the ressurected LORD AND SAVIOR JESUS

  • Booker 🥰🥰🥰🥰🥺🥺🥺🥺

  • I wonder wht papa rug thinks of him screaming and going crazy 😂

    • lmaooooooo!! It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • BRANDON I LOVE YOUR VIDEOS AND I LOVE YOU!!! YOU AND YOUR FAMILY ARE SUCH AMAZING PEOPLE!!! MY SON AND I WATCH EVERY EVERY EVERY SINGLE VIDEO OF YOURS AND YOUR BROS!!!! XOXOX KEEP UP THE GOOD CONTENT!!!! 🔥 ITS FIRE 🔥

    • ay u guys are awesome It would be awesome to have a Supporter like You for my AR-one Channel! ❤️ I think you would actually Enjoy my Videos! i Promise!🙂 im also doing giveaways Soon! : ) stay safe!

  • me birthday

  • Cool vid

  • well, let's just say both of them got freaking lucky.

  • "" Whoever is reading this, God bless you and your family""

  • Booker is fat now

  • ANTHONY WITH THE GAINS 💪🏼

  • J just wasted my time watching this

  • He was so mad he had to get a hair cut

  • I was so mad he had to get a hair cut

  • go to starbucks abs ask for a “pup cup”

  • Who remembers the cute junior 😞

  • BALDWADIS😂😂😂😂😂😂😂

  • When he doesn’t want a hair cut say you will bye him toys and treats

  • shitty content!!!!!!!!

  • “Is that shave armits?!!!!” “YaY ShaVe armPiTS”

  • Idk but seems like the wheel is weighted since he kept moving the wheel while talking saying I'm nervous bs

  • Hi

  • Will brawadis ever reach 6mil?????

  • 1:29 Sherman violated community guidelines

  • 😂😂

  • Like your cut g.

  • your videos have drop in quality.. your forcing videos now

  • Show some love to brawadis

  • hi

  • We need more of these videos

  • “Hopefully you guys like BALDWADIS”😭😭

  • Jackie took all ur clout

  • To the person who reads this: you're awesome and don't let anyone take you down.

  • Anthony: if I make it I'm not going to spin it also Anthony: makes the shot and makes Brandon do it

  • Bruh maybe if Brawadis stops clickbaiting for once, he will get tonna views.

  • What breed is booker?

  • 3:11, Anthony gaven 🤣🤣🤣

  • Ha

  • Woah look at brawadis at 4:56💀